Dag 1 – Presentera mig själv

mitt namn är Felicia Ånbring och jag är född i linköping den 25 agusti 1996.
jag bor i en liten stad som heter mjölby, mjölby är så litet som man känner typ alla här.
när jag har gått ut skolan ska jag flytta från mjölby til göteborg eller jönköping.
jag vill starta en dansskola, och lära ut fantastisk dans.

just nu bor jag med mamma och låtadsas pappa men jag kallar honom för pappa, för han är som en pappa till mej, min riktiga pappa har jag knappt ingen kontakt med för vissa andledningar!

som sagt jag bor ihop med mamma och pappa och min 3 syskon Daniel som är 17 år, Emma som är 15 år och lilla melinda på 7 år
vi bor i ett radhus mellan station och stan, ändå ganska jobbigt för spåret går precis utan för huset, så när tågen går mitt i natten kan man vakna av det :/

ja vad kan mer säga?
på fritiden är jag med kompisar och jag dansar på danskola i åsbo.
jag älskar att dansa och jag älskar att vara med min kompisar, vi kan hitta på vad som helst. det går ju inte alltid bra, ahah t.ex på halloween haha eller vad säger du cec :P

dem vänner jag mest umgås med är linda cec emilia sara och lisa och det finns en massor mer men dem umgås jag mest med,
eller jag och cec umgås inte så mycket själva längre efter bråket,men vi är ändå bästa vänner :D

Mitt liv för övrigt?
Man kan säga att mitt liv har gått upp & ner hela tiden. Ja vet inte riktigt hur ja ska skriva det? Men jag har haft en tid jag har mått väldigt dåligt.. Jag visade det inte för många.. Jag ville visa mig stark & jag fick folk att tro att jag mådde hur bra som helst. Egentligen va det tvärt om. Jag är nog inte ensam om att ha gjort så. Men jag klarade mig faktiskt .. Jag klättrade ensam upp för livets stege. ´Sakta men säkert 2 år . 2009 va allt bra , ibland kom tankarna om hur ja tänkte när allt va jobbigt. Men ja mådde bra även att ja inte ville inse det.



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja det går ju som det går när det är oss vi pratar om gumman ;)

2010-12-08 @ 19:26:13
URL: http://ceckarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0