Dag 11 – Mina syskon

jag har 3 syskon daniel, emma  och lilla melinda

daniel är född 1993 den 3 mars, 17 år med andra ord, och är svarthårig och ibland blond, han färgar jämt håret om man kan säga det, asså han är flintis, ahah men jag tycker att han passar bättre i långt går asså inte som vi tjejer kankse men typ halv långt,kort eller vad man säger han går på dacke (fordom).tror jag.


emma är född 1995 den 12 april asså 15 med andra ord, hon är snäll och söt, hon är mörkhårig, och ganska brun i hun, emma går på lagman i 9:an.


melinda är född 2003 jag kommer inte ihåg vilken dag hon är född men hon är iaf 7 år, och jätte söt men jäkligt irreterande i bland och tjallar om allt vafan ahaha men hon är ganska liten för sin ålder, och har långt blomd brunt hår (jättesöt) och går i 1:an på vasa:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0