fan har sovit hela dagen

haha när jag kom hem slocknade jag direkt, med jacka och allt på mej sen vaknade jag vid 19:30 och tog av mej kläderna och sen vaknade jag 02:10 och inte kunde somna om så nu kommer jag säker vara vaken hela natten men jag var vaken hela natten igår :O

men nu sitter jag och dricker glögg ''mums''  men jag kan fan inte somna.

jag såg att cec hade reklamat min ny blogg asså denna, haha den är bäst är den älskar dej ceci :)

men jaja kommer fixa lite nu då va ta fram kläder jag ska ha på mej imorgon i skolan,
kommer säker hoppöa in i badet götrt som fan :D

jaj nu ska jag gå ut och ta lite mer glögg haij

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig med flizan :)

2010-12-09 @ 15:11:45
URL: http://ceckarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0