försöker fixa min header :@

Nu har jag försökt tusen gånger med min jävla header det går inte, men det gick med bakgrunden och det men fan inte headern, asså är jag sämst eller ? (ja det är jag) fan också blir så arg när inget funkar !

men om det är någon som vill hjälpa är det bara att höra av sej.

kanske ska lägga mej snart klockan är 03:46 nu kanske skulle vara bra så jag kommer upp imorgonbitti.
imorgon blir det skola eller aa idag, och det blir måndag också. seeeeeggggttt  soooommm faaaan !!!

jag längtar tills i helgen när du kommer !

längtar !!!!


Kommentarer
Postat av: Aleksandernicoline

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2011-11-23 @ 11:10:14
URL: http://aleksandernicoline.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0