har inte haft...

har inte haft någon dator på hela dagen, så det har inte blivit något inlägg idag.
men alla i hela familjen har bytt rum förut mej, så det är stökigt i hela hela hustet skit jobbigt........
har inte gjort ett skit idag, suttit hemma, tänkte åka upp till jönköping men jag orkade inte och den som jag skulle träffa var inte inne på msn eller någon stans så kunde inte säga att jag skulle komma, men jag saknar dej gullet

men har precis ätit, sen fixade JAG datorn (fan vad jag är bäst)
blir ut och hjälpa min bästa kompis sen han kommer la komma hem full (onödig att dricka på en söndag)
aa men sen blir det att voffla :D

tack henke för att du fick mej på bra humör igår , det var det jag behövde, du är min bästa vän och vi hjälper varandra i vått och torrt älskar dej bästis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0