har inte kunnat logga in på...

har inte kunnat logga in på bloggen på två dagar det har cp:at , men nu funkar den..

men i alla fall CHICAGO var jätte bra, sen när kom hem gjorde jag ingenting, eller jo jag tråka tråka tråka tråka 

men ialla fall idag jag åt, så vart mamma jätte konstig och sa att hon inte mådde bra, hon sa att hon skulle svima vilken sekund som helst, hon fick svårt att andas, jag skulle ner och hämta asma spräjen, då hade hon ramlat på golvet emma försökte hjälpa henne upp jag hörde smällen, så jag sprang upp och hjälpte henne, vi gav henne vatten, och så men det verkade inte hjälpa, sen tog vi in henne i dannes rum och la henne på sängen, hon tog asma grejer flera gånger, sen låg hon bara där på sängen, typ inte andades , sen spramg jag och hämtade micke, så kom vi upp och så sen fick hon lite vatten, sen kännde hon säg bättre men fatta vad rädd jag var om jag hade vart ensam med henne hade jag ring 112 direkt eller vad fan man ringer :O


men just nu ligger jag i mamma och pappas säng och tittar på tv :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0