har inte lagt ut något inlägg idag men nu blir det lite

vart lite depp hela dagen, eller aa inte i skolan, (haha jag och cec fick springa lite där dö hah )
men när jag kom hem vart jag typ arg dierkt är så jävla r**sugen, men det finns ju inte en ända jävel som kan fixa hallå!

får fixa mej lite ska ut och gå snart, ta en lång jävla promenad, mår skit jag går bara och tänker på en massa saker som får mej att bli ledsen och nere.
får la se om det går att fixa något på väggen, för det blir bara värre om jag inte har r***
blir så arg och nere, lust att bara slå sönder någon, för att jag inte ska det får jag gå ut och sparka på denna idiotiska snö'n

blir nere och depp när jag tänker på dej, jag känner saknad varje gång jag hör ditt namn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0