kan inte sova

det går fan inte sova, jag låg helt stilla i sängen och blundade sen vändade och typ halv sov sen vaknade jag av tåget. jävla cp tåg. så nu sitter jag här och skriver lite imorgon blir det skola för min del,
lektionerna är :
svenska
bild
svenksa 
hemkunskap

jag längtar tills imorgon för då få jag träffa alla min underbara vänner t.ex cec linda emilia sara lisa

jaja linda lämnar ju oss om typ 20 eller 21 dagar eller vad det är jaja linda jag kommer sakna dej sjukt mkt jag kommer alltid att älska dej, du kommer alltid vara min bästa vän..
du betyder sjukt myket för mej vi har gått igenom mycket tillsammans älskar  dej och när du flyttar kommer det vara som ett stort svart håll i mitt hjärta :(
orkade inte vända




jaja jag börjar bli hungrig, jag ska upp och äta lite sen ska vi se om jag kan somna om...
godnatt eller vad man säger kommer säker inte somna xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0