nu ska jag gå upp om en halvtimma

japp nu blir det att gå upp om en halv timma fast jag är säkert redan vaken då men ändå!

eller jag vet inte om jag orkar skolan kommer säkert somna i skolan :D
inte bra inte bra alls!

kvällens låt: NewKid- vägrar att växa upp



va fan pallar inte skolan, fast jag måste har vart borta så mycket nu, fast imorgon går jag hela dagen fan,
jag går ju typ bara på några lektion jag är sär ne men jag ska ju operera mej så jag kommer tydligen inte orka så mycket ne men jag har blivit tröttare, sen detta hände eller asså jag är ju född med det men aa asså jag börjar ju känna av det nu !

Kommentarer
Postat av: Läsare!

grymt bra skrivit! bästa bloggen

2010-12-12 @ 19:26:22
Postat av: Anonym

grymt bra skrivit! bästa bloggen

2010-12-12 @ 19:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0