såå jävla.....

såå jävla gött, jag vet att jag inte har lagt upp på ett bra tag men datorn har vart '' borta '' den har legat under min säng hela tiden, så jävla fail !!!

men iaf jag har haft ett skit roligt jullov,
min vecka
söndag : var i linköping och handla kläder med emma ånbring och bästa melinda nylin

måndag : vart med emilia, amanda och love sen skulle de´åka bil och jag fick inte plats så jag var med lisa och cec baby.

tisadg : var jah i linköping med emma ånbring och felicia svensson, vi var hos farfar chilla lite där sen drog vi till IKEA  och handla.

onsdag: idag var jag i norrköping med emma ånbring och felicia svensson
och handla..
sen drog vi hem sen spelade jag lite wii sen efter ett tag kom malin och joline.
och nu sitter jag vid dator och är överlyklig för jag har hittat datorn.


det kankse kommer upp bilden på allt jag har handlat :D
 breor på om jag hittar sladen

kyss och smek det är min lek, vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0