tack till cecilia alf

tack för att du fixa min header cecilia alf



jaja i dag har inte jag gjort ett skit det Ändå jag har gjort Idag Är badat, ätit, skrivit med två helt underbara och snygga killar, och kollat på bert och han roliga liv och suttit vid datorn och lite XD

dem här två killarna är de mest underbaraste killararna jag har träffat, den enna killen kommer hit till mjölby snart för jag måste bara träffa honom, helt underbar
den andre killen ska jag träffa imorgon, han är snäll, söt, snygg och jätte rar, du är också helt jävla underbar.

jag längtar till imorgon och till helgen :D
jaja nu blir det att natta kudden eller vad säger ni ?

godnatt :D


Kommentarer
Postat av: cecilia alf

så lite så ;)

2010-12-07 @ 16:07:34
URL: http://aufen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0