fått bristningar på benet och tutten !!!

rubriken säger allt !!
Moa kom till mej förut vi chillade de här en stund för eftersom jag gick hem från skolan så kunde jagh inte gå ut men vi drog ut och rökte en gång sen åt vi sen drog vi ner till stan och träffade lite folk gick på Erik och Erik också och Cec och emilia med men sen orkade jag inte gå hem så jag följde med Moa till dansen , fick vara på ett jävla vänster rätt pinsamt eftersom jag inte är med i den dans gruppen fast jag känner typ alla där men ändå !
menmen Micke kom och hämtade mej vid blåklint mensvärk kom tillbaka så jag orkade inte gå, när jag kom hem hade mamma köpt center till mej JIPPI mums :):)
vad liten jag ser ut där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0