hello igår var en kulig dag

tja fan skulle ha bloggatr i går kväll men linda drog ut sladen så jag orkade inte plockla upp den men men nu bloggar jag oh jag som lovat att ta tag i bloggen.. men iaf igår var vi på stan och träffade en jävla massa folk sen chillde vi med johan nyman sen kom min teddybjörn och carlos  o man kan ju säga att dem är värsta kåtbockarna hahaha :)
sen skulle vi träffa henke men han kom aldrigh så martin och carlos gick hem och jag och linda också men aja. som ni kanske fattar så sov linda hos mej i natt om inte kanske jag hade sovi hos min kåtbock till teddybjörn..
men aja nu ska jag och linda äta byebye :):):):)
älskar dej Linda♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0