nu har jag vart i skolan och på stan

sollan bad mej gå tillbaka till skolan(stavas det sollan?) sen efter drog jag och mamma ner till stan och kollade lite, sen kom emma, hohn köpte halsband.
men nu är jag hemma iaf och det är jävligt gött.
på väg till skolan började jag och mamma bråka vi stod och skerek på varandra ute rätt pinsamt men det var värt det, för sen när vi skulle ner till stan frågade hon om vi kunde börja om på en ny kula ,gissa vad mitt svar var ? aa fast bara om jag får center..
hahahahaha men nu ska jag chilla pung mamma och pappa ska och handla så det blir att dunka musik byebye :)
syns på bilden att jag har lagt på mej ett par kilo  :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt tjeje o du ä inte tjock sötnows<3<3

2011-04-04 @ 20:07:47
Postat av: emma

du skulle ju inte lägga ut den bilden bög :P

2011-04-06 @ 14:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0