på rymmen

tjenare, idag vaknade jag vid 8 och jag fixade mej lite sen drog jag till församlingshemmet och där väntade en buss och den bussen tog oss till skge sen där chilla vi ett tag i kyrkan sen vart det att springa om kring och göma sej och fråga en jävla random person en jävla massa men kul som fan var de. vi fick ha en jävla grej på oss där det stod SLAV på haha. på bussen hem härjade vi som FAN. hahah
jag träffade jätte många där borta, kom nära några stycken dem jag var på ymmen med asså dom i min grupp.
sanna oscar nils albert kevin och någon mer kommer inte håg haha.
TACK FÖR DAGEN ALLA .
specielt sanna oscar och nils fyfan vad roligt det var och reta dej nils :)
så jävla najjs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0