vad ska jag ha på mej på fredag

jag har två antinativ har jag en blå klänning eller en vit kort klänning som är axelbandslös.
det kommer bilder.
var på dansen för ett tag sen gick rätt bra idag elle det känndes rätt bra iaf hah . men det kanske kommer film vet att några vart besvikna sist jag sa att jag skulle lägga upp film på när jag dansar men grjen var då att mamma hade fullt upp att prata med en brud som går i hennes dansgrupp så hon hade inte tid att filma mej. men idag filmade hon och det känndes la ok, men jag gör lite fel ibland:/

eller
vilken ska jag välja ?



Kommentarer
Postat av: Amelia

den sista tyckte jag var snyggast den andra var så pösig :)

2011-04-05 @ 21:21:53
Postat av: Amelia

den sista tyckte jag var snyggast den andra var så pösig :)

2011-04-05 @ 21:21:57
Postat av: Anonym

Båda va lika fina sötnows men du va vackrast i den vita :-)<3<3

2011-04-05 @ 22:03:49
Postat av: Anonym

gråa :*

2011-04-05 @ 22:21:53
URL: http://ceckarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0