var det johan som tappade sin mobil bakom sängen i husvagnen elle hahaha

idag vart de att chilla me Linda och två gamla polare Johan Nyman och Robin wiktorsson hihi aa det var la kul drog till Robins morfars husvagn och Johan lykades tapp in mobil sin mobil under sängen tog typ en timma för att få upp den asså mobilen efter en jävla massa krångel. men sen när han väl få tag i den så hade vi skit kul hahasen var Robin tvungen att dra hem oh drog Johan också hem, jag och Linda gick till mej och kolla på tv kul som fan men jag vart skit trött sen drog linda hem vid typ kvart i 12 eller något sen när hon drog så la jag mej i sängen jag var typ min från att somna sen kommer mamma och pratar så nu sitter jag här och bloggar.

bajsmartin och blatten ville är största player!! usch fyfan vad jag HATAR sånt lika mycket som folk knullar runt med alla! usch fy oh blää !!!!!
gamal bild som fään !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0