älskade Doris

hello alla smexiga smexisar. idag har jag tillbringat min dag med cec och en liten stund med nina, Aja cec drog för en stund sen , vi ade kollat på lite olika filmer fast vi kollade inte färdigt på någon av dem sen kollade vi på two and a half men. men sen så somnade cec sen ringde hennes morsa så jag fick hjälpa henne fixa hennes grejor sen följde jag med henne ut där hennes mamma väntade på na, och cec mamma hälsade till bebis Doris.
igår innan vi somnade, så vart jag och cec dem bästa kockarna i stan liksom för vi steckte potatis kokade ägg och gjorde världens godaste sås eller dipp eller vad mn säger, kommer bild på de eftersom jag var tvungen att ta kort på det,
sen satt vi och kollade på house of wax läskigaste fulmen ja ar sett :)
sen kommer christoffer hit an ska fixa min blogg, asså det är ju inte därför han ska hit men eftersom an är tsm med min syster så är han rätt ofta här !
Aja han är rätt chill, jaja bloggar mera sen när min blogg är fixad :)
min dator är cp kan inte ladda upp bilder vafan christoffer hjälp mej !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0