chillar pung hos cec

hello alla snyggingar, idag vaknade jag brevid den bästa då :)
jag cec kollade på skräck film igår usch asså vi vågade knappt gå på toa på kvällen, LÄSKIGT!
vi vaknade vid typ 3 sen chilla vi lite åt lite choklad sen så gick upp och gick en runda sen åt vi sen kom cec morsa hem, dem hade jobbat. Aja nu har jag precis ätit, det var gott typ makaroner och skina eller beckon eller vad fan det var sen hade det  vart i ungen som en grateng typ aja gott var det iallafall.
snart ska jag hem och städa mitt rum efter en timma ungefär kommer cec, hon ska sova hos mej haha har tillbringat hela lovet med den gulle ungen, jaja men vafan lovet är ju inte slut än. Aja imron ska vi fan köpa våra vandrande pinnar Benny och Doris, Benny är cec och Doris är min pinnis.
puss hej alla snyggingar där ute :D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0