dagen o grejor

hello allihoppa, idag har jag vart i skolan hela dagen. bra va..
sen efter stack jag hem till cec som vanligt, nej men jaja vi åt lite sen kom lisa upp från ingen stans, nej men aa sen fixa vi oss lite sen skjusade cec mamma oss till konsum och hämtade synne, sen åkte hon förbi mej och hämtade pengar,  vi till thai hoa eller hur det stavas, sen när vi hade ätit där så stack jag och cec till stan och kolla på alla hjärtans dag presenter, och aa jag hittade något, så godis mini kukar(riktitg mini), sen dro vi till konsum /jag för cec skulle till ante ... så ja drog till konsum själv. pompom skulle köpa cigg och så klart så fixade jag snus till gubben. sen kom ju simon jag trodde ju att an ade penar så pompom fick lägga ut 32 kr för att simon skulle a snus nej men simon ska betala tillbaka dem känner ju varandra så aa dem är kusiner. lite pinsamt.
men jaj, nu är jag hemma och fryser bajs mycket :( det är real synd om mej....
jaja nu ska jag kolla på barn pogram jag har tagit på mej mys kläderna och så, så aa nu blir det barnpogram.
juste alla hjärtans dag strulet blev av för mej hihi :)♥

ni som inte fatta var det han <-- jag fixa till :)
min lilla gubbe !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0