fredag/lördag

igår var jag på gårn, träffade simon och dem, sen drog dem hem då var jag kvar där och chillade, sen när jag drog hem träffade jag robin ande och kalle, chillade lite där sen reog jag hem, sen åt jag lite sen kolla jag på film, sen "somnade" jag, jag hhade världens ääckligaste dröm jag var medveten om allting. läskigt som fan.
idag vaknade jag vid 15:00 haha men men skönt och sova, men idag har jag inte gjort något specielt, fixat mej, sen blir det kanske att dra till cec och lisa, om inte jag ska träffa simon men, roligare att träffa mina älsklinga. jaja var ute och rökte förut tänkte vara ute en stund men vafan hade glömt mobilen hemma hur fan kan man göra det...
nu ska jag messa cec, puss hej blir mera bloggning i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0