godmorgon alla tröttisar

hello ja vaknae precis, det ända ja tänkte på när jag vakna var. är doris kvar, var är doris hoppas hon inte har smitit. jaja men doris mår bra och det jag int ens jag, jag har skit ont i huvudet och bajs ont i magen !
idag blir det att spendera dagen/kvällen/natten/morgon med linda det blir la kul eftersom jag inte har träffat henne på ett tag ! jaja nu ska jag gå och kolla om mammma och micke har köpt center till mej. men micke värkade va lite sur så jag tror knappast det. Aja Doris mår skit bra och hon hälsar till er som läser min bloggis :)

linda om du ser detta, när du ska ha tag i mej får du ringa hem för min mobil är riktigt cp just nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0