godmorgon

hejsan alla bloggisar , tänkte berätta om igår. vi åt på någon resturang på storgatan som hette lazcala och där var det jätte mysigt, men cec fick ont i huvudet, för det var jätte kvaft där inne.. sen kom lisas pappa och hämtade oss i linköping, i han bmw , som gick sanabbt och det var roligt.  sen droga vi hem till lisa och basta och hoppa i snön, det kommer bilder från kvällen sen , sexiga som fan är vi...

iaf jag sov hos cec i natt,mysigt. men när jag vaknade var hon ikke där :( hon hade lagt sej i sin mamma och pappas säng för jag andades jätte tungt och snarka och allt vad gjort. haha asså jag är förskyld jag gör inte det annars :D
men nyss gick vi och hämtade cec plånbok hos lisa för hon hade glömt den där, jaja vi tog ju iaf lite frisk luft också...
 sen i går har jag fått jätte ont i halsen, vet inte varför, måste vara larzzas fel för han är SJUK.
iaf vi drog till eriks syster på kvällen (erik var där asså hans syster var någon annan stans)
iaf vi var där en stund spela hocky spela skit kul, som kom simon L och skulle förstöra/hjälpa mej att spela
sen drog vi och precis när vi kommer till cec dörr kommer jag på att jag har glömt min väska hos erik !
 illa så vi fick gå till backa jobbigt som fan, sen när vi skulle öppna dörren skrämde cec morsa oss , han mitt hjärta fastnade i halsen !
 jaja det kommer bilder från i går det kommer upp sen :)



en morgon bild bara ahah, hade inge och gör för cec  är i ducshen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0