har inte bloggat på två dagar. illa!!

hejsan hejsan, är hos den bästa (cec) med dem bästa lisa, sara och cec då såklart.
idag var jag i skolan, kom fem minuter försent till första lektionen, tänkte inte gå den först, men va fan jag ligger så mycket efter. sen drog jag och cec hem till och vi fixade lite i mitt( cec ide ) och sen åt vi pannkakor, sen som vanligt dampa jag lite på syster min !
sen drog vi till sara och träffa sara och lisa, sen drog jag cec och sara till cec, och sara gick hem och packa grejor, för vi ska till linköping och äta på resturang och sen ska vi till lisa och basta sen ska vi slänga oss i snön och om o om o om igen :D
 men nu fixar vi oss för linköping !! haha har vart i linköping tre dagar i rad nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0