hello fattar inget

asså jag kan inte läga upp videos från youtub längre finns det någon som kn hjälpa mej eller !
fattar ju inget har kunnat det innan. jobbigt som fan ...
Aja jag har precis kollat på barnpogram hihi. men det är så jävla bra.
haha jag är forfarande som en litet barn inom mej.
jaja idag har jag cec och linda vart på slaget om mjölby det var la så där men aa jag överlevde så det var ju bra.
sen efter det träffade vi kristoffer och avra vi åkte runt liten stund med dem fast inte alls så länge.
haha det bästa på kvällen fan haha nej med det är ju absolut att känna att linda är på väg tillbaka till mjölby att känna dem bästa i närheten linda och cec.
Aja puss o kjaam

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dej <3

2011-02-26 @ 12:14:37
URL: http://myblogismydiary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0