hellojsan

hello nu kom jag nyss hem från skänninge, har vart på ansiktsbehandling, det var riktigt skönt det måste göras om, kanske inte juste henne men aa iaf , vi var nere på stan efter vi var på bup och hanlade paket till kompis till cec, som ska ha barn snart, lycka till gumman hoppas allt går bra.
sen var vi hemma och kolla tv sen drog vi till skge,
nu till nutid , ehh jag sitter i hallen för dem har satt datorn här(onödigt) aa men aa har skit i min rumpa, för jag sitter på en liten bebis stol som melinda har till sitt mini bord, och det är stolar till så jag sitter och trycker i hop benen ( misstålknig)men aa ska dra ut snart tror jag eller jag vet inte men måste ut och ta lite "frisk" luft
jaja vi ses la eller hörs för ni ser icke mej ju haha (förutom på bilderna)

i can see you

Kommentarer
Postat av: ewe

nice huh :D

2011-02-01 @ 22:15:13
URL: http://ewelinann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0