hos cecii

nu sittter jag hos cec, hon sover typ som vanligt..
idag var  jag i skolan kom till andra lektionen, då skulle vi ha bild stack ner till biblan och fixade min skiss som jag skulle göra för 1 till 3 veckor sedan, haha om inte jaghade gjort den hade jag vart död. jag lovar.
sen hade vi svenska sen slutade vi, fast vi åt i skolan sen drog vi till bup cec skulle ditt och jag hängde med , satt i väntrumet i 45 te 50 min tråkigt men jag satt och läste om skön och bebisar som hade fått sår på rumpan bara för att dem hade gått på pottan på dagis. illa.
jaj nu är jag hoa cec har precis kollat på two and half men. skit bra men jag hade redan sätt de avsnittet hihi proffsigt va :D

haha gamal bild eller vaa ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0