nu är jag hemma

jag var och solade idag med cec och nina fast det var bara jag och cec som solade, och såklart så lyckdes jag bränna mej illa va !! sen drog jag till nina var där en studnd sen följde jag och nina cec till ante jaja sen drog jag och nina till henne igen, sen kom christoffer och hämtade mej (Emmas kille) sen drog vi och handlade mcdondlas, sen drog vi och tyvärr var cpet här så jag fick ingen matrå :@, jaja har precis kollat på solsidan och nu ska jag smörja in magen med något jävla grej jaja sen blir det att kolla på elefantprinssesan. jaja nu börjar magen svida igen jaja vi ses bye
juste 21:00 blir det big brother, så det börjar om fem min så jaja bye bye :)



Kommentarer
Postat av: Camilla

var med i dagens blogg och ta del av mina läsare, http://kmill.blogg.se/2011/february/dagens-blogg-3.html! :)<3

2011-02-20 @ 21:49:39
URL: http://kmill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0