svar på tal



Kommentar

Anonym om snart dra jag till dansen:
kan jag ställa några frågor till dej, skit samma om jag inte får det jag gör det ändå.

1.vart dansar du?
2.vad har du för hår färg egentligen?
3.är du och cec kompisar igen?
4.knullade de du med ante, asså när ni var tsm?
5. vad bråkade du och cec om egentligen? jag har aldrig fattat det
6.rakar du dej mellan benen?
7.om du gör det, har du tillstånd att göra det för dina föräldrar?
vill gärna ha svar. och måste bara säga din blogg äger!


SVAR
1. jag går på traceys danskola i boxholm.
2.jag är faktiskt blond egentligen, men jag har färgat håret flera gånger.
3.jaa jag och cec är kompisar, vi är bästa kompisar nu.
4. haha jag va ju tsm med han så aa det gjorde jag.
5.en skit sak, vi var inte direkt nyktra,men jag trodde hon hadeknullat med min bror i skogen.
6. haha vilken jävla fråga. men om jag sägger så hära jag vill inte ha hår någon stans föruom på huvudet. 
7. haha dem ska la inte bry sej , haha. men ja dem vet om att jag gör det, men asså dem säger nu inget direkt.
och aa tack så mycket, men jag vet redan att den äger.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för alla svar.

2011-02-16 @ 20:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0