blir inget springa idag :/

orkar inte och har skit ont i hjärt, vart så jävla upprörd förut
ont i handen kan knappt röra handen fatta jobbigt att göra inlägg då ?
vet inte vad som har hänt, har ont i hårbotten
det kanske du vte emma ???

iaf idag har jag sovit typ hela dagen så idag blir det inget att göra om ni inte lust att hitta på något nu ??
det är bara att skriva isf.

emma ånbring idag hatar jag dej för det du gjorde (men jag älskar dej endå)
du gjorde mej illa och jag gjorde dej illa, förlåt men jag stör mej på din lilla vän felicia som tror att hon kan fixa allt, tror du seriöst att du kan typ bestämma över mej bara för att du jämt är hos oss, isf svaret på det är iaf NEJ DET KAN DU INTE
tror du du kan trösta melinda om hon skriker att hon vill ha sin syster felicia blir ju lite svårt där va fatta, ansträng dej inte för våran familj ta hand om din egna !!

förlåt var bara tvungen att skriva det

Kommentarer
Postat av: Anonym

felicia svensson ?

2011-01-07 @ 22:21:21
Postat av: F E L I C I A

aa :)

2011-01-08 @ 22:07:51
Postat av: F E L I C I A

aa :)

2011-01-08 @ 22:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0