hejsan bloggis !

tjenare...
idag var  jag inte i skolan "sjuk"  kollade på film te 05:15 så jag orkade inte gå te skolan vafan hade precis somnat när de väkte mej !!

så jag stannade kvar i sängen haha var fan helt död jag lovar er q:

men iaf kollat på film nu idag igen (jag är fan värsta film människan)
sen vart det att dra ut och träffa henke, sen när jag ko in så berättade elin att vi skulle praoa, snart och så vi ska välja vad vi ska hahaha det går ju fan inte !! vill praoa på skoggläntans förskola i mantorp men så jävla långt att gå från station, och det går fan inga bussar heller !! tragiskt 

hejsvejs


hahahahahahaha minnen asså :D saknar dej baby <3


Kommentarer
Postat av: linda

ditt fe att jag är smutsig där. men haha!

saknar dej med <3

2011-01-29 @ 19:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0