hemma igen !!

äntligen hemma, gicka la ganska bra, mamma berättade att det inte gick som planerat på tåget..
när det skulle sätta i devacen (parplyt som man säger) den skar in i hjärtat så mitt hjärta började blöda, inte bra,
men jag lever så inget farligt tror jag !
kommer komma en massor av bilder från lund så får ni se hur det var där, kommer bjuda på lite bilder, ser skit sjuk ut så ni får tycka synd om mej, men det blir inga bilder förs jag hittar sladen te min kamera (N)


Kommer inte gå te skolan denna vecka, ska gå på måndag, kan inte vara ifrån mina älsklingar längre
tack cec för allt du skrev på din blogg om mej älskar dej hjärtat
kolla in hennes blogg   http://ceckarlssson.blogg.se/

har skit ont i halsen, dem körde ner två bigga slangar i halsen på mej fatta att jag har ont, kan inte ens skratta för så börjar jag gråta ist :(

juste  jag tog en spruta utan bedövning, syrgas eller lungnade, är så jävla stolt över mej själv.. och inte heller brtåkade jag heller wiiie, fast det gjorde ont :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0