jag gick hem från skolan

gick te skolan med emma idag stannade ett tag och bara chillade och drack kaffe , haha
jag gick hem från skolan orkade inte, gick på matten (
första lektionen ) sen orkade jag inte mer, började må illa och vart skakais i benen :S

nu är jag hemma och sitter vid datan och spelar skit hög musik mamma är och hämtar melinda och micke jobbar
ff liksom (Y)
ska träffa wallh sen,ska prata lite...


cec jag saknar dej skit mycket, känns som jag inte har träffat dej på ett år eller två !! älskar dej gumman :/



fan precis alla i 8an och 9an har ju börjat att röka, inte bara där


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dig meeeeeeest :(

2011-01-17 @ 15:03:32
URL: http://ceckarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0