(L) mina nära och kära (L)

                      Moa andersson
har jag gjort mycket med, men jag hoppas att det blir mer.
moa du är kankse en av dem vänner som förstår mej mest, och det gör mej så trygg vid dej, kan känna mej säker vid dej, vi pratar om allt vi skäms inte för något när vi är. vi gör allt möjligt, sakner som ni minst ana
men du är som en mamma som man kan prata och vara och ha jätte kul med fast kankse lite coolare än en ''mamma''nae men du betydet guld och dej vill jag inte fölora du är min och kommer vara det livet ut  du är bäst helt underbar och allt bra som vänner har det har du jag älskar dej ENORMT mycket hoppas du förstår det
honey du är allt du är den som alla vill ha och jag fick dej älskar dej (L)!! <3 
  

                    Linda kjellberg
du är någon som också försår mej, dejkan man ringa/sma eller bara träffa om man mår dåligt du gör en på så glatt humör, bara jag ser dej får jag ett leende på läpparna
men nu kanske det blir lite svårt att träffa dej lika ofta:/ jag vet inte hur länge jag kommer klara mej utan dej
inte så länge till tror jag :'O
men baby det kommer ändå vara vi för alltid det vet jag ävan fast du bor 3 timmar härifrån nu, jag kommer komma till dej och du kommer komma hit till mjölby ibland så tror jag att jag klarar mej en stund
om inte så vet jag inte vad jag ska göra :'(
jag älskar dej ENORMT MYCKET !!!
varje gång jag träffar dej är det som den första när du började på egeby 
linda du är min älskling och jag är älskar min älskling skit mycket kommer sakna dej skit mycket uppe i lunda och annars också! <3

                     Cecilia karlsson
du och jag har gått igenom mycket, båda good and bad men mest roliga stunder,
jag trodde faktiskt att jag skulle mista min bästa vän på halloween, jag tjöt typ hela natten och typ skrek på mej själv för vad jag hade gjort, jag sa förlåt men du ville inte gå ta och sen var båda fulla så aa , det säger ju nästan allt, hade aldrig gjort så om jag var nycketer( nu låter det som jag skyller på spriten inte bra felicia)
men nu är vi sams och bästa vänner igen. och jag älskar dej precis lika mycket om inte mer som innan, jaja vi har vart med om en del vi två , haha kommer du ihåg taeciggen, ahaha eller vad fan man ska säga xD
iaf du och jag får hålla i hopp nu när våran älskade linda har flyttat :/
vi klarar oss säkert men den första veckan så får alle och dem ta hand om dej, det har lovat mej:)
älskar dej iaf gumman du och om tusen diamanter i en ros  älskar dej sjuuuukkktttt mycket !<3

                            Emilia orre
du och jag har stått tillsammans i torra och våta, har vi varit nära varandra,
minns när jag skriver sov med dig varje natt och kände mig hemma med dig,men när vi började glida ifrån varandra, kände de sig inte bramen jag vill att vi skall komma så nära varandra igen,
Jag vet allt om dig och du vet allt om mig du är min bästa vän.Jag är där för dig som dag och natt,
älskar dej över allt annat, är du allt för mig älskling,

                                   love gustavsson
vi har också haft våra stunder, t.ex på bion med mano och hågård fyfan vad vi fixa oss innan haha
dej är det bra att ha när man är nere du är alltis så pigg och glad, och jag älskar dej precis för den du de
älskar dej hjärtat du och jag mot världen ! <3

                                         amanda karldell
haha vet inte riktigt vart jag ska börja, finns mycket om dej, men judt därför kommer jag inte på något haha du hör till dem älskade hemmakvällsligan haha iaf du är guld gumman du är bäst älskar dej !<3


                                    felicia bremer
jao du du grymt snäll söt bäst och helt underbar älskar dej gumman !!<3

                                      lisa emilson
aa du vi har en del gementsamst älskar dej över allt annat på jorden  orkar inte skriba så mycket mer börjar bli trött i handen och hela jag börjar bli lite trött, men iaf älskar dej skit mycket du är en underbar flicka !<3

                                    sara axelsson
samma här älskar dej precis lika mycket som alla min vänner du är lite speciel ovanligt gullig och extremt bäst
älskar dej sockerpullan !<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig med <3

2011-01-02 @ 15:14:28
URL: http://ceckarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0