mensvärk !!

fan fick men nyss mår skit kommer fan börja tjuta snart har aldrig haft så hära ont
känns som jag ska spy som spy eva :/

iaf idag så vaknade jag vid typ 12 men jag har legat i säng tills nu, var upp och borts tänderna  fan det vart bara värre då men nu har jag tagit två extra starka panodil, får se om det hjälper...
ska be mamma åka handla choklad åt mej sen, för att det är gott och det kommer hjälpa mej med mina jävla humörsvängning när jag har min mens, så aa haha passa er :D

igår var jag med lisa och cec och innan det träffade jag henke och mia på stan vi handlade lite godis, eller dom gjorde det, haha typ 2 kilo. tjockisar..
efter det träffade jag lisa och cec, och samtidigt bråkade jag med sverigest största subba..
snacka om ÄCKLIG!!
haha hon vågade knappt prata med mej i telefon, och det var hon som sa att vi skulle prata, snacka om mess..
sen anklagar hon mej för att jag har snackat med ante om henne att hon har massor sakere och vad hon e och så, klart jag men inte på sms, som hon sa jag har sagt det in real inte på sms så du kan sluta ljuga
och för det första har jag ALDRIG gillat det
för det andra har jag inte vellat att du ska gilla mej heller så du behöver inte anstränga det..
som du gör på alla andra. pratar skit om dina vänner bakom ryggen på dem sen så när du träffar dom är du så snäll och söt mot dem och helt oskyldig haha BULLSHIT


Kommentarer
Postat av: elin

felicia svensson ??

isf håller jag med !

2011-01-24 @ 16:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0