ny duschad

har precis vart i duschen, så nu är jag fin och ren, haha var ute med wall och mia (mia är wall's brud)
och fyfan vda jag frös tror jag att mia gjorde också stackrs oss och wall stod bara och babblade om allt "som vanligt" hah :D 
sen gick jag hem in i duschen, och fy fan varmt vatten på kalla foter brr trodde jag skulle dö elr nåt sånt , asså skit nära att börja tjuta lovar !!

men iaf nu ligger i min säng och chillar ska kolla på film snart, mysigt att kolla på film helt ensamen :( 
haha, henke var så dum jag har typ inte knullat på ett halv år och får inte knulla på två månader framåt :( 
snacka om sexbrist........

men iaf han stod och prata om sex hela jävla tiden fatta att bli lack ohh dumdum henke :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0