rubrik!!

idag var det skola.. som vanligt men jag gick idag och hade skit kul haha.
på vägen hem så träffade jag mikaels lilla syster hon baha


- du är kompis med syster
- och det är ?
- mikaela selvin
- ellr inte haha hatar snorungen
- men du känner henne väl?
- känner och känner... önskar att jag inte visst vem hon var
- okej det gör jag också ibland
- jag gör det jämt !!!
-
okej men hon är riktigt jobbig men hon är snäll ändå
- haha inte riktigt, om hon gjorde så mot elin, så är man inte snäll.. haha
asså tänk efter lite hon är skit mobbad tänk vilka hon umgås med !!
-
aa men mej då?
-vadå då då? men ar du att du är lika dan, haha kanske du är men palla prata med, haha du är också en liten skit !!
-
men men sluta vara så taskig:(
- bye bye snoris !!!


palla hålla på så där, för ens syster, shhiitt asså !!
så jävla mobbad hela jävla familjen !!

iaf idag så var jag och följde med albin när han R'''
sen åt jag med han.. hade egentligen slutat men vafan man får vara snäll ju. han är snäll mot mej så..:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0