where the hell is the smile

detta nyåret har inte börjat bra, kommer antagligen inte sluta bra heller. ¨JÄVLA SKIT ÅR¨
Det är bara gnäll gnäll och bråk !!

jaja ikväll vart det lite mys med familjen,  snart drar jag ut med emma och leker ( jipppi )

men asså seriöst **** lägg ner och tjatta det blir bara jobbigt,
du vill ju ha en andra chans, fast du har brud !!!!!
du tycker fan mer synd om dej själv även fast det var du som (bomb) exploderade, du borde tagga ner lite
herregud jag fattar inte hur du kan gå bakom ryggen på henne (säger inga namn hon läs min blogg)
och sen är det lite illa när du är medd henne så är det så gulligull  sen när honn drar tar du mej bara för att du är kåt, sen tar du mej som andrahandsval illa som fan välj en vafan
och slå din ''bästa kompis'' för att han pussade mej shit
ILLA FÖRLÅT MEN TYCKER DET

jaja nu tycker jag att vi inte ska prata mer skit
puss haij

Bilden hör inte i hop med texten

fjortis alle :D




Kommentarer
Postat av: bajsa på dig felicia!!!

den där bilden e asgammal!! :O

2011-01-01 @ 21:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0