cecilia karlsson

cecilia karlsson är en underbar person som jag aldrig skulle klara mej utan, utan dej i mitt liv skulle mitt hjärta vara ett stort tomt hål. cec vi har en jävla massor minnen även bra och dåliga. du är som en ängel, underbar, snäll, bäst, gulligaste, du gör mej lycklig, skulle kunna hålla på hela natten och skriva allt du är för mej, emn det orkar jag faktiskt inte :/ men att vara utan dej är som en mardröm "fyfan och dem är inte roliga" älskling vill inte leva utan dej. vi har haft våra gräl och slagsmål men det betyder ingen älskar dej, hjälper dej igenom allt kvittar vilket pris det tar CECILIA KARLSSON ÄLSKAR DEJ MER ÄN NÅGOT ANNAT PÅ DENNA JORD!<3

älskar dej cec du och jag bästa vänner föralltid
ingen ska komma mellan oss igen !

älskar dej cec du och jag bästa vänner föralltid
ingen ska komma mellan oss igen

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig mest, du är den finast och bästa vännen man kan ha. skulle aldrig kunna byta ut dig mot någonannan! <3

2011-03-29 @ 12:07:23
URL: http://ceckarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0