HATAR DEJ !

godmorgon eller något fast jag vaknade för två timmar sen ungefär. jag vaknade av att jag fick en jävla sms av antonio, han sa igår att det var någon som sett mej vara på accet på youtube asså antewallin eller vad det är, och sen messade jag till den person sen sen skrev ante tillbaka att nej varför skäller du på henne för jag har aldrig sagt att det var hon ..... asså ante för fan du kommer missta vänner om du fortsätter ljuga hela jävla tiden !!!!
iaf jag har inte ätit något vätit än så fort jag gick upp från sängen gjorde jag i ordning glass till mej sen har jag ätit godis och inge mer mums men onyttigt..
men nu ska jag kolla färdigt på ett program som jag somnade till igår :)


R.I.P BENNY OCH DORIS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0