hejsan hejsan

idag var jag i skolan drog hem vid engelskan/so inställda, sen var det ju idrott och det har ju inte jag så jag stannde den lektionen också men jag skulle gå på elevensval men vafan jag somnade och mamma väkte mej inte så aa, får prata med solan imorgon. jaj vaknade vid 7 sen så åt  jag lite sen aa satte jag mej här, sen så ska  jag och danne kolla på i rymden finns det inga känslor. men Aja danne åkte precis iväg med bilen (övningkör) han är så jävla snål så jag fick inte ha hans dator !!!
mår inte riktigt bra tror jag har feber och har världens mensvärk fortfarande och är förskylld, Aja inget o klaga över.
btw kyra på dej cec, älskar dej<3

vill ha sommar !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0