hund/varg i motala

FYFAN LÄSKIGT SOM FAN.
va på första lekrtionen hemmkunskap bakade bullar till tyskarna opch dem som kommer .
men jag slutade tio min tidigar skulle med tåget till motala skulle göra en undersökning med hjärtat och så
och allt hade gått bra läkt ihop jätte fint eller va fan dem sa hah .
men sen vi skulle hem tog vi en omväg så vi gick genom skogen och då möte vi en fulllvuxen hund stor som fan som började gapa och så, sen började han gå imot mamma och mej han såg skit arg ut och typ morra och allt.
jag och mamma började backa sen försvann han sen gick vi en annan väg så vi kom på kyrkogården
sen när vi ska upp för baken då så står han  där den jävla hunden, han typ yllade och skällde som fan sen var det en tant som tyog honom i koppel men fyfan vad rädd jag vart höll på att piss på mej asså kuk i den hunden asså.
men nu är jag hemma och så, men nu ska jag fan i mej sova, är skit trött .
godnatt.
så jävla söt jag äer ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0