jag kunde inte somna

tjenare.nu ska jag berätta lite snabbt eller kort om dagen eller vad man säger, jag vaknade typ vid halv 11 riktigt tidigt för om det är helg! sen gick jag upp tog glass, haha de var det första jag gjorde.och sen gick jag ut och tog ett blås sen gick jag in sen skulle jag fixa canser pinnar , men jag hittade ingen, iaf sen gick jag in sen chillade jag lite sen gick jag ut igen och tog ett till blås och sen gick jag in igen och kollade på big brother. sen gick jag upp till danne och spelade cs med han :D imorgon ska tjejorna i min klass bada  på gympa lektion för killarna dem har prao och det har tjejorna nästa vecka..

kollade precis på debatt d när kissie var asså fyfan vad man ser att hon skäms då för allt hon skriver på sin blogg. att hon tex för 12 åringar och uppåt att äta bebismat asså fatta det är sjukt, sen hon linda från big brother från 2003 hon kan bara inte fatta att det har hänt saker och att dem har ändrat en jävla massor saker på 7 år asså seriöst hon är en real blondin !!!




hittade den på lindas gamla blogg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0