nu är jag hemma

nu är jag hemma och så, chillig dag som fääänn :)
skolan fick jag sluta tidigare hela tiden och badade med tjejorna i klassen och så riktigt kul och sen när jag stack hem var jag bara hemma och fixa mej sen stack jag ut igen, skulle på träff och prata om mannikängen(stavning)
moa corre emma och emmie var där moa möte mej och fyfan vad jag skrek av glädje när jag träffade henne, hoppade upp hennes famn haha vi slog i knäna mot varandra, gjorde riktigt ont men det var det fan värt fyfan vad jag saknade henne, hon var kvar till halv sex sen träffade jag henke och hans kompisar vi satt på stan och chilla lite sen vart det riktigt jävla kallt så jag drog hem så nu är jag hemma som sagt, nu ska jag ta mej något att äta är jävligt hungrig men aa bye:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0