sitter nu i emmas rum

iadg ahde jag näsblod skit länege så jag kom försent till dagsiset sen när jag satt på tåget och skulle hem så kom jag på att jag hade glömt mina ineskor.
mennär jag kom hem somnade jag dirr han inte ens att ta av mej jackan.
sen vacknade jag av att mamma skulle ta datorn. sen gick jag ner ist och sov, mycket skönare.
men jag harb inte riktigt mått bra idag fatta en hel vecka bland snoriga sjuka hostiga bar.
men nu har jhag fått den där skiten vart hängig hela dagen. men nu har jag tagit två tabletter vitamener för 60 åringar typ och en vitamin tablett, och en jävla massor huvudvärkstabletter. fyfan vad jag knarkar men nu är jafg pigg och glad,haha
men nu orkar jag inte skriva mer.
byebye
så jävla snygga vi är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0