skit sur!

FAN VAD SUR JAG ÄR !

fitta nu känns de inte bra i min kropp , bakis o grejor fick mensrykningar när jag kom hem..
Men iaf inatt sov jag hos Nina, chilla där fast vi somnade typ dirr när vi kom hem, eller vi åt lite haha.
nina putta in mej mot väggen sen så låg hon typ på mej fan vad jobbigt, sen var det skita varmt, så jag bara typ halv sov tills det vart ljust ute illa va, men vafan allt är ninas fel 
Aja sen gick vi hem till mej sen så chilla vi hos mej ett tag, kolla på när emma och christoffer hade mums mums krig, fyfan vad dem såg ut efter, iaf sen drog vi hem till nina och åt sen gick vi o träffade mano. sen gick vi till station och träffade melinda och emma där, sen först kom webbis o dem och chilla med någon jävla bil, sen så kom kevin, o chilla men nina vart skit sur på mej för jag gick in på station bara för att hon inte ville stå där själv med honom , sen gick vi o prata med simon o alex, sen var det bara en kvart kvar till solsidan började så jag skulle typ springa hem men då skulle emma köpa en jävla fucking korv ! och jag var tvungen att beställa.. sen kom jag iaf hem precis innan det skulle börja så aa men jag hann iaf som tur va, men nu ska jag kolla på elefantprinsessan 
grattis till ewe, hoppas du hade en bra födelsedag 

Kommentarer
Postat av: ewe

taack :D

2011-03-11 @ 22:39:48
URL: http://ewelinann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0